San Markos dla Fiat Ubezpieczenia
Na zlecenie klienta, San Markos opracowała rebranding firmy Fiat Ubezpieczenia.
Zadaniem agencji było stworzenie nowej nazwy oraz logotypu, kojarzących się z włoskimi korzeniami i samym Fiatem, przy jednoczesnym nacisku na zaufanie do firmy oferującej ubezpieczenia majątkowe i na życie. Tak powstała nazwa BENEFIA, która, wraz z nowym logotypem, zaczęła funkcjonować od początku 2005 roku jako BENEFIA Towarzystwo Ubezpieczeń Majątkowych S.A. i BENEFIA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
"Zmiana nazw podyktowana jest strategią rozwoju firm oraz planami wejścia w nowe sektory rynku ubezpieczeniowego. Stworzenie nowej nazwy zdecydowaliśmy się powierzyć agencji San Markos, która już wcześniej z powodzeniem pomogła nam zrealizować kilka różnorodnych działań marketingowych." - powiedział Sławomir Czarnecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Fiat Ubezpieczenia.
To już kolejny projekt przygotowany przez San Markos na rzecz Fiata. W trakcie kilkuletniej współpracy agencja stworzyła szereg materiałów BTL, nowe nazwy
i logotypy dla wielu produktów (np. ubezpieczenie Medicasco).
Dołącz do dyskusji: San Markos dla Fiat Ubezpieczenia