SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowa kampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zlecenie firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.

Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśród lekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmy jako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.

Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentuje postać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis, specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując 10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych i identyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie organizmu.

"Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża, godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która buduje przyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosić do udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratorium Sanofi-Aventis w  Montpellier, jednego z najnowocześniejszych laboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała Diana Świątek, Account Supervisor Publicis.

Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i  potrwa do końca roku.

Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodników opinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.
Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.


Kampania - Swobodny Jeździec DNA

Klient: Sanofi-Aventis

Przedstawiciel klienta:

Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik Działu Komunikacji
Anna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka - Deputy Managing Director
Diana Świątek - Account Supervisor

Kreacja:
Adam Radziun - Art Director
Marysia Bator - Copywriter

Produkcja TV:
Monika Derda - Art. Buyer

Dom mediowy: ZenithOptimedia
Początek kampanii: 12.09.2008

Dołącz do dyskusji: Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl