Sanostol z kampanią na motywach gamingowych
Wystartowała nowa, oparta na motywach gamingowych kampania reklamowa marki syropu Sanostol, należącej do Orifarm Healthcare A/S. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Adheads.
Prowadzone w szerokim spektrum kanałów digitalowych (display, programmatic, Youtube, Instagram, Facebook, Tik-Tok) działania reklamowe dotyczą trzech produktów. Obok znanego syropu Multi-Sanostol – wielowitaminowego leku dla osób powyżej 1 r.ż. – bohaterami kampanii są suplementy diety, w tym nowość w portfolio marki Sanostol Mikroflora+D3 zawiera składniki wspierające odporność i mikrobiom.
Koncept nawiązuje do klasycznych gier, które tak jak Sanostol cieszą się od dekad niezmienną popularnością. Korzyści ze stosowania preparatów ukazane zostały w gamingowym kontekście jako powerupy, tarcze i inne bonusy, które wzmacniają dziecięcych bohaterów i pozwalają im przezwyciężać zagrożenia.
– W ten sposób nie tylko uruchamiamy nostalgię i używamy czytelnej metaforyki, lecz także odwołujemy się do zainteresowań naszych odbiorczyń (i pewnie odbiorców). Bo wbrew stereotypom kobiety chętnie grają w gry wideo. Według niektórych badań stanowią nieomal połowę osób lubiących taką rozrywkę, a średni wiek polskiej graczki wynosi… 36 lat! To grupa do tej pory zaniedbywana przez marketing. Gry mogą też budować pewnego rodzaju płaszczyznę porozumienia między matkami a ich pociechami – mówi Karolina Szatan, product manager w Orifarm.
Agencja Adheads opracowała strategię i koncept kreatywny, a także wyprodukowała treści od bumperów, prerolli i innych formatów wideo na potrzeby mediów społecznościowych, przez posty sponsorowane, aż po animowane bannery.
We współpracy ze studiem dźwiękowym Beat Shop przygotowała także muzykę w 8-bitowym stylu, która poprzedza doskonale znany dżingiel „Saa-noos-tol!”. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada kooki.To.
Dołącz do dyskusji: Sanostol z kampanią na motywach gamingowych