Santander Bank Polska promuje się jako pracodawca
Santander Bank Polska rozpoczął kampanię employer brandingową, w której pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje i jakich pracowników poszukuje. Przygotowała ją agencja MJCC.
Santander Bank Polska ruszył z kampanią wizerunkową promującą go jako pracodawcę. W działaniach reklamowych pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
Kampania employerbrandingowa, przedstawiająca pracowników jako superbohaterów, powstała na podstawie badań i strategii marki pracodawcy. Jest odpowiedzą na wyzwanie, przed jakim stanął Santander Bank Polska przy poszukiwaniu pracowników m. in. do obszaru IT, ryzyka, analizy danych i sieci sprzedaży.
– Poszukujemy kandydatów na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się wśród innych firm, rekrutujących osoby o podobnych profilach, a także zbudować pozytywne skojarzenia z marką. Projektując kampanię skierowaną do naszych potencjalnych kandydatów, chcieliśmy pokazać, że doceniamy codzienną pracę każdej osoby zatrudnionej w firmie i wiemy, że za spektakularnymi sukcesami stoi „zwykła”, sumienna praca. Dla nas osoby, które ją wykonują, są wzorem do naśladowania i bohaterami codzienności, na których zawsze możemy polegać. To właśnie o nich i dla nich jest ta kampania – mówi Marta Pszczółkowska, dyrektor biura marki pracodawcy w Santander Bank Polska.
Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja employerbrandingowa MJCC. Kampania wykorzystuje narzędzia online, dostosowane do grup docelowych. Obejmują one performance marketing, targetowane kampanie w mediach społecznościowych oraz Google Ads, content marketing. Linia kreatywna kampanii zostanie wykorzystana również do celów komunikacji wewnętrznej banku, a także podczas przyszłych procesów onboardingowych.
Kampania będzie trwała do połowy lipca, a jesienią zaplanowana jest kolejna odsłona.
Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska promuje się jako pracodawca