SAR inicjuje klub dyskusyjny Ad/Tech
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna nowy projekt edukacyjny. Klub dyskusyjny Ad/Tech skupiać będzie podmioty działające w branży reklamowej z tymi, których działalność jest ściśle powiązana z nowymi technologiami. Cel - wymiana doświadczeń i wzajemne wzmacnianie kompetencji.
Nową inicjatywę zainaugurowano podczas poniedziałkowej gali wręczenia nagród Effie Awards.
Ad/Tech będzie klubem dyskusyjnym, skupiającym podmioty zrzeszone w SAR i podmioty działające na styku środowiska reklamy i nowych technologii - firmy technologiczne, gamingowe, e-commerce, programmatic buying, digital shopper, data providers czy tworzące rozwiązania AI, VR/AR.
Spotkania w ramach klubu będę miały na celu wymianę doświadczeń i poglądów na temat komunikacji w dobie transformacji cyfrowej.
- Myślę, że ta inicjatywa dobrze koresponduje z potrzebą transformacji branży usług marketingowych i poszerzenia perspektywy tej branży. Otwieramy się na nowe firmy, które coraz częściej są naszymi partnerami w codziennej pracy, współuczestniczą w tworzeniu zarówno komunikacji reklamowej, jak i dostarczają rozwiązania wspierające komunikację i marketing - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Dariusz Andrian, prezes SAR.
Projekt jest obecnie na etapie formowania, pierwsze spotkania mają odbyć w ciągu kolejnych tygodni.
- Chcielibyśmy, żeby nasze silne kompetencje budowania marek wzmocnić umiejętnościami budowania doświadczenia. Dzięki temu mamy szansę stworzyć naprawdę szeroką reprezentację firm i specjalistów, którzy tworzą nowoczesną komunikację i liderują transformacji na naszym rynku - mówi Dariusz Andrian.
Dołącz do dyskusji: SAR inicjuje klub dyskusyjny Ad/Tech