Satino chce podbić rynek
W czwartek rozpoczęła się kampania reklamowa deserów mlecznych z bitą śmietanką Satino (Bakoma S.A.).
Kampania prowadzona będzie w telewizji i kinie. Strategię i kreację przygotowała agencja Hand Made.
Zdjęcia produktowe do spotu wykonane zostały we francuskim studiu Fauchon Groupe Studio, pozostałe ujęcia powstały w Polsce. Całość wyreżyserował Marek Dawid. Produkcję filmową przygotował ITI Film Studio. Zakup i planowanie mediów przeprowadził OMD.
- Kampania reklamowa Satino to kolejny krok Bakomy w kierunku odświeżenia wizerunku i poniesienia aspiracyjności marki. „Reklama Satino z pewnością zaskoczy wielu konsumentów, ale będzie to miłe i pozytywne zaskoczenie- mówi Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu Bakomy.
Kampania launchingowa marki Satino to kolejna realizacja Hand Made dla Bakomy. Agencja współpracuje z Bakomą od października ubiegłego roku, kiedy wygrała przetarg na obsługę marek Premium i Satino.
Bakoma S.A. / Satino
cel kampanii: launchingowy
klient: Bakoma S.A.
przedstawiciel klienta: Andrzej Zalewski, Marek Kmieciński, Tadeusz Malinowski
agencja: Hand Made
przedstawiciel agencji: Artur Lalewicz
copywriter: Konrad Kacperczyk
art. director: Grzegorz Karwala
dyrektor kreatywny: Marcin Palarczyk
media: telewizja, kino
czas trwania: styczeń, bez podania terminu zakończenia
dom produkcyjny: ITI Film Studio
reżyser: Marek Dawid
zakup mediów: OMD.
Satino to nowa marka znanych od lat deserów mlecznych z bitą śmietanką Bakomy. Redesign opakowań i zmiana nazwy przeprowadzone zostały pod koniec ubiegłego roku. Satino dostępne jest w pięciu wariantach smakowych: Orzech, Karmel, Śmietanka, Wanilia i Czekolada. Marka ta jest obecnie liderem w segmencie deserów mlecznych dla dorosłych.
Dołącz do dyskusji: Satino chce podbić rynek