Schulz przygotował innowacyjny spot dla Mlekovity
Trzy właściwości jogurtów zamiast trzech smaków. To nowatorskie podejście do produktów mlecznych jakie zaprezentowała SM Mlekovita i agencja Schulz w nowej kampanii telewizyjnej 'Jogurty Polskie'.
Agencja reklamowa Schulz w ramach stałej współpracy z Mlekovitą, przygotowała kolejny spot telewizyjny, który można oglądać w TVP 1 i TVP 2. Schulz prezentuje w nim niecodzienne, innowacyjne podejście do produktu nabiałowego. Styl i konwencja przedstawienia jogurtów, o właściwościach upiększających, wzmacniających i uspokajających, zbliżony jest do sposobu reklamowej prezentacji kosmetyków. Agencja jest również autorem stratergii komunikacji brandu, podano w komunikacie.
„W naszej nowej kampanii TV stworzyliśmy coś zupełnie odmiennego od tego, co przedstawiają producenci jogurtów. Nadaliśmy produktowi masowemu, codziennemu, nowy, modny, kosmetyczny wygląd – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny agencji Schulz – nietypowa jest już sama graficzna atmosfera spotu. Pokazujemy piękne bezpretensjonalne dziewczyny wypowiadające swoje ‘ludzkie’ pragnienia. Chcą czegoś co uspokaja, upiększa, wzmacnia – znajdują to w nowych smakach Polskich Jogurtów Mlekovity”.
Kampania, która ruszyła 14 czerwca, potrwa do połowy lipca. Grupą docelową kampanii są kobiety. Zakupu mediów Mlekovita dokonała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Schulz przygotował innowacyjny spot dla Mlekovity