SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Scrabble w nowej odsłonie

Klasyczna planszowa gra słowna Scrabble, należąca do portfolio firmy Mattel, przeszła rebranding. Zmianie uległa cała identyfikacja wizualna marki – logo, kolorystyka, projekt opakowania, planszy, woreczków i płytek z literami.

Jak podaje wydawca gry w komunikacie, "nowa szata graficzna to krok w stronę repozycjonowania Scrabble jako uniwersalnej gry, która może być rozrywką dla każdego".

Scrabble po rebrandingu

Nową odsłonę Scrabble wyróżnia przede wszystkim typografia i odświeżone kolory. Logotyp został uproszczony minimalistycznym, bezszeryfowym fontem. Zmianie uległa również kolorystyka – zielony z ciepłej, żółtej tonacji został zastąpiony zimniejszym odcieniem z niebieskiej gamy, a kolory wyróżniające pola premiowe na planszy zamienione na wyrazisty róż, granat, żółć i zieleń.

 

- Zmiana identyfikacji wizualnej to działanie w stronę przełamania stereotypu, że planszowe rozgrywki słowne są zarezerwowane dla purystów językowych. Lekka i bardziej aktualna szata graficzna wpisuje się w trendy i jest skierowana dla wszystkich grup wiekowych. Scrabble to uniwersalna, familijna gra łącząca pokolenia, kultury i światy – komentuje Karolina Domańska, associate brand manager w Mattel Poland.

Rebranding obejmie działania z obszaru digital i influencer marketingu – za ich przygotowanie i realizację odpowiada butikowa agencja kreatywna Coollective.

Dołącz do dyskusji: Scrabble w nowej odsłonie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maryla Rodowicz
ah, dno dna
odpowiedź