Scrabble w nowej odsłonie
Klasyczna planszowa gra słowna Scrabble, należąca do portfolio firmy Mattel, przeszła rebranding. Zmianie uległa cała identyfikacja wizualna marki – logo, kolorystyka, projekt opakowania, planszy, woreczków i płytek z literami.
Jak podaje wydawca gry w komunikacie, "nowa szata graficzna to krok w stronę repozycjonowania Scrabble jako uniwersalnej gry, która może być rozrywką dla każdego".
Scrabble po rebrandingu
Nową odsłonę Scrabble wyróżnia przede wszystkim typografia i odświeżone kolory. Logotyp został uproszczony minimalistycznym, bezszeryfowym fontem. Zmianie uległa również kolorystyka – zielony z ciepłej, żółtej tonacji został zastąpiony zimniejszym odcieniem z niebieskiej gamy, a kolory wyróżniające pola premiowe na planszy zamienione na wyrazisty róż, granat, żółć i zieleń.
- Zmiana identyfikacji wizualnej to działanie w stronę przełamania stereotypu, że planszowe rozgrywki słowne są zarezerwowane dla purystów językowych. Lekka i bardziej aktualna szata graficzna wpisuje się w trendy i jest skierowana dla wszystkich grup wiekowych. Scrabble to uniwersalna, familijna gra łącząca pokolenia, kultury i światy – komentuje Karolina Domańska, associate brand manager w Mattel Poland.
Rebranding obejmie działania z obszaru digital i influencer marketingu – za ich przygotowanie i realizację odpowiada butikowa agencja kreatywna Coollective.
Dołącz do dyskusji: Scrabble w nowej odsłonie