Seat ma nowe logo
Firma samochodowa Seat zaprezentowała swojego nowe logo. Ma odzwierciedlać wartości marki “czyste i precyzyjne projektowanie oraz jakość i najnowocześniejszą technologię”.
Nowe logo symbolizuje sześć wartości firmy: design, dynamikę, młodość ducha, efektywność, niezawodność i dostępność.
- Nowy projekt logo doskonale odzwierciedla naszą miłość do detali i jakości. Przy zachowaniu tożsamości tradycyjnego „S” zmniejszyliśmy liczbę linii, które stały się bardziej wyraziste i których ogólny obwód stał się bardziej kwadratowy, geometryczny. Całość nadaje naszemu nowemu logo bardziej nowoczesny, ostrzejszy i wyrazisty wygląd - powiedział Alejandro Mesonero-Romanosa, szefa biura stylistycznego Seata.
Pierwszy model Seat-a powstał 13 listopada 1953 roku. Był to Seat 1400. W latach 60- tych pojawił się Seat 600, a w 80- tych powstała jedna z ikon hiszpańskiej marki: Seat Ibiza. Po nim w 1991 roku Seat Toledo, a siedem lat później Leon.
Dołącz do dyskusji: Seat ma nowe logo