SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sebastian Umiński: z Ogilvy&Mather do 3M Polska

Sebastian Umiński, przez większość kariery zawodowej związany z branżą agencji reklamowych, przeszedł na stronę marketerów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpoczął pracę w firmie 3M Polska, do której należą takie marki, jak Post-it, Scotch-Brite, Scotch i Nexcare.

W 3M Polska  objął stanowisko demand generation managera w regionie CEEMEA (Środkowej i Wschodniej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Odpowiada m.in. za strategię internetową, działania w obszarze social media i performance marketing w 25 krajach z tego regionu.

Poprzednio Sebastian Umiński pracował w agencji reklamowej Ogilvy&Mather. Od marca 2015 roku był tam digital& innovation directorem, jego obowiązki przejął Arkadiusz Tomkiewicz.

Przed przejściem do Ogilvy&Mather Umiński pracował przez kilka miesięcy w Novartis Consumer Health jako senior brand manager.

W latach 2012-2015 był innovation development directorem w agencji Interactive Solutions. Wcześniej pracował w Saatchi&Saatchi Warsaw, m.in. jako innovation development director, business director, account director, account manager.

W swojej karierze zawodowej związany był również z agencjami MRM Worldwide i Way4You.

Dołącz do dyskusji: Sebastian Umiński: z Ogilvy&Mather do 3M Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mati
Branza zegna wydmuszke. Jego jedyna wiedza to znajomosc numeru telefonu do Abstrachuje
odpowiedź
User
seba
Branza zegna wydmuszke. Jego jedyna wiedza to znajomosc numeru telefonu do Abstrachuje
ale jakoś sobie radzi.
odpowiedź
User
huehue
W Ogilvy powinno być święto bo jedną wydmuszkę mniej, ale ja patrzę na to co wzięli w zamian ;)
odpowiedź