SeePlaces w gronie klientów More Bananas
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję More Bananas dołączyła platforma SeePlaces przeznaczona do wyszukiwania i zakupu wycieczek oraz różnorodnych atrakcji dla turystów na całym świecie.
Agencja More Bananas prowadzi komunikację, a także działania performance na Facebooku i Instagramie dla marki SeePlaces.
Głównym zadaniem agencji jest prowadzenie spójnej komunikacji w social mediach. Ma ona zwiększyć rozpoznawalność marki SeePlaces, zbudować zaangażowane grono odbiorców oraz - co najważniejsze - zwiększyć sprzedaż. Cele komplementarne to pozyskanie nowych partnerów i wyróżnienie oferty na tle propozycji konkurencji.
- W działaniach na Facebooku skupimy się na wzroście rozpoznawalności i budowaniu społeczności wokół marki. Kampanie zasięgowa oraz kierująca ruch na będą prowadzone wspólnie na Facebooku i Instagramie. Głównym celem prowadzenia oficjalnego profilu na Facebooku będzie prezentowanie oferty oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Zbudujemy wizerunek SeePlaces jako pewnej, sprawdzonej platformy marketingowej, która umożliwia dostawcom dotarcie do potencjalnych klientów z ofertami zapewniającymi niesamowite przeżycia i świetną rozrywkę - tłumaczy Klaudia Gruszkowska, account manager w More Bananas.
Klient zdecydował się na krakowską agencję dzięki poleceniu innej firmy obsługiwanej przez More Bananas. Za obsługę klienta odpowiada zespół w składzie: Maja Kaczor - social media specialist, Basia Bukowska- graphic designer oraz Klaudia Gruszkowska - account manager
Dołącz do dyskusji: SeePlaces w gronie klientów More Bananas