Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski w dziale sprzedaży Selectivv
Do zespołu agencji marketingowej Selectivv dołączyli Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski. Wszyscy zasilili dział sprzedaży, który liczy teraz 12 osób.
Łukasz Tomaszewski będzie odpowiadał w Selectivv za sprzedaż i obsługę klientów bezpośrednich. Ostatnio, przez ponad 2 lata współpracował z Grupą Wirtualna Polska, gdzie był głównie odpowiedzialny za sprzedaż produktów dla e-commerce. Wcześniej pracował w Polska Press, gdzie obsługiwał klientów z rynku motoryzacyjnego.
Współpracował z takimi markami jak Toyota Motor Poland, PSA, GM. Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczynał w Trader.com Polska (Grupa Agora).
Marcin Kram zajmie się obsługą klientów bezpośrednich. Wcześniej prowadził własną działalność eventową, gdzie zajmował się budowaniem scenografii scenicznych, oświetleniem oraz nagłośnieniem. Z kolei w Nes Marketing odpowiadał za pozyskiwanie klientów, przetargi oraz realizacje eventów dla kluczowych klientów firmy. Swoją karierę zawodową rozpoczął od pracy w Polskim Radiu RDC w dziale reklamy i promocji.
Ukończył Akademię Muzyczną w Warszawie oraz studia podyplomowe w Stuttgarcie. Studiował również na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie na wydziale zarządzania zdobył tytuł magistra sztuki i wiedzy z zakresu organizacji imprez i PR.
Do kompetencji Łukasza Mądracha będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz agencjami. Ostatnie pięć miesięcy spędził w Monster Media, na stanowisku product development managera. Wcześniej pracował w Ströer Digital Media na stanowisku agency sales managera i był odpowiedzialny za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce. Karierę zaczynał w Goldbach Audience.
Rafael Molski będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych klientów z branży retail. Przeszedł ze Spantium VR, gdzie rozwijał projekty VR i AR dla nowo powstającej architektury w branży biurowej. Podczas Euro 2012 pracował dla UEFA, gdzie pozyskiwał klientów korporacyjnych.
Po powrocie z Ameryki Centralnej i Południowej, brał udział w rozwoju polskiego startup-u RTB House. Pracował też we Frost & Sullivan i Coca-Coli.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski w dziale sprzedaży Selectivv