Selektywne kampanie Hedelixu i Regulaxu
Firma Krewel Meuselbach, rozpoczyna selektywne działania promocyjne dla swoich produktów Hedelix i Regulax.
Tworząc palny marketingowe, bardzo często zapominamy o akcjach niszowych, które mogą być świetnym uzupełnieniem dużych kampanii lub filarem małych- mówi Patrycja Majchrowicz, marketing manager firmy Krewel Meuselbach. Kiedy nie mamy dużo środków do przeprowadzenia działań marketingowych najważniejsze staje się idealne trafienie do grupy docelowej. Takie możliwości dają programy niszowe, które nie wymagają dużych nakładów, a są celowane do konkretnych grup społecznych.Tak właśnie postanowiliśmy docierać.
Regulax (roślinny środek przeczyszczający) związano programem kierowanym do kobiet w okresie menopauzy. Program polega na edukacji kobiet w wieku 40-55 lat. Kobiety zgłaszające się do prywatnych gabinetów ginekologicznych otrzymują poradnik "Zdrowie i Uroda 40-55'.
Podobne, selektywne działania zostały przygotowane dla Hedelixu (syrop wykrztuśny z bluszczu) Informacje o tym produkcie kierowane są do młodych matek i tak można poczytać o nim w Chicco News - informator dla rodziców. Również godne miejsce zajął w programie "Skarb Malucha", gdzie paczka wraz z poradnikiem "Pierwszy rok razem" trafia do młodych matek w szpitalach bezpośrednio po porodzie.
Dołącz do dyskusji: Selektywne kampanie Hedelixu i Regulaxu