Semilac w gronie klientów agencji Przestrzeń
Agencja reklamowa Przestrzeń - po wygranym przetargu - przygotowała nową identyfikację, kreację i ideę nowej komunikacji dla marki Semilac.
„Moc w naszych rękach” to główne hasło, które przyświeca nowej idei marki. Jak mówi Małgorzata Sakowicz, senior brand managerka Semilac, głównym celem było pokazanie mocy, jaką ma w sobie każda kobieta – bez wyjątku – a także zbudowanie więzi konsumentów z marką.
Agencja Przestrzeń zaproponowała ideę, identyfikację wizualną, scenariusze video i hasło kampanii.
Kampania koncentruje się zarówno na formatach telewizyjnych (30 i 15-sekundowych), jak i formatach digitalowych w displayu i mediach społecznościowych. Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Produkcją filmów zajął się Spokój z Jankiem Szczeniowskim na czele. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry. Za strategię odpowiadał Mateusz Cukierski, projekt z ramienia agencji prowadziła Aleksandra Kiełbasińska. Oprócz komunikacji marka wystartuje w tym roku także z działaniami wspierającymi nową platformę komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Semilac w gronie klientów agencji Przestrzeń
Niesamowite, że ktoś potrafi coś takiego napisać. Powinieneś się wstydzić.