Serce i Rozum już reklamują rebranding TP na Orange (wideo)
Twarzami kampanii reklamowej informującej o rebrandingu usług głosowych TP na Orange będą Serce i Rozum, reklamujące do tej pory marki TP i Neostrada. Telekomunikacja Polska udostępniła już pierwszy spot z nimi.
Przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej nie informują, kiedy konkretnie rozpocznie się w mediach kampania reklamowa wspierająca rebranding usług głosowych TP na Orange ani jaki będzie jej budżet. Wiadomo jednak, że w tych reklamach wystąpią Serce i Rozum, a hasło całej akcji będzie brzmieć „Otwórz się na więcej możliwości”.
Pierwszy spot, w którym Serce i Rozum informują o tym rebrandingu, pojawił się już na youtube’owym koncie TP. W filmiku Serce i Rozum wyruszają na spotkanie ze stworkami z magicznej krainy, znanymi z reklam Orange na kartę (obejrzyj ostatnią z nich).
>>> TP: w II kwartale rebranding usług stacjonarnych na Orange
>>> Jak zareklamować zmianę TP na Orange? (opinie ekspertów)
Serce i Rozum występują w kampaniach Telekomunikacji Polskiej od mniej więcej dwóch lat (obejrzyj wszystkie spoty z nimi). Do tej pory reklamowały pakiety internetowe TP i Neostradę. Reklamy z nimi przygotowywała agencja Publicis, a niektóre spoty internetowe - agencja Adv.pl (obecnie działająca pod nazwą Lemon Sky).
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum już reklamują rebranding TP na Orange (wideo)