Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP (wideo)
Startuje kampania reklamująca e-fakturę w Telekomunikacji Polskiej. Akcję - z udziałem Serca i Rozumu - przygotowały firmy Adv.pl i MEC.
W nowej reklamie Telekomunikacji Polskiej Serce i Rozum pokazują, że klienci tego operatora mogą zrezygnować z otrzymywania tradycyjnych faktur papierowych, a zamiast nich dostawać mailowo e-faktury. Przypomnijmy, że Grupa TP wprowadziła e-faktury już w 2006 roku, a w maju ub.r. informowała, że korzysta z nich pół miliona jej klientów.
Obecna kampania jest kolejną akcją reklamową TP, w której występują Serce i Rozum. W poprzedniej bohaterowie reklamowali promocję „Więcej swobody” w Neostradzie (obejrzyj ten spot), a ogółem ich wizerunek jest wykorzystywany w komunikacji operatora od półtora roku (zobacz case study tych kampanii).
>>> Serce i Rozum, Eska oraz Demotywatory najbardziej angażujące na Facebooku
Nowa reklama jest emitowana tylko w internecie: na YouTubie, Facebooku oraz stronach TP takich jak zyskajzefaktura.pl.
Kreację spotu przygotowała agencja Adv.pl, a jego produkcją zajęła się firma Xantus.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP (wideo)
Kreacja Publicisu stanowczo bardziej mi się podobała.
Trochę im nie wyszło.