W Paryżu serial "Lupin" Netfliksa reklamuje sam główny bohater
Omar Sy, aktor grający główną role w nowym serialu Netfliksa "Lupin", zaangażował się w promocję tytułu osobiście. Incognito rozwieszał plakaty promujące serial w paryskim metrze.
"Lupin" opowiada o zainspirowanym przygodami Arsène'a Lupina złodzieju-gentlemanie. Nazywa się Assane Diop i obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu. Ten zmarł, kiedy został oskarżony o zbrodnię, której nie dokonał.
Pierwsza część serialu, zamknięta w pięciu odcinkach, zadebiutowała na Netfliksie 8 stycznia. Produkcja szybko zyskała popularność m.in. w Polsce.
Netflix, nie po raz pierwszy, postanowił zareklamować swój popularny tytuł w niestandardowy sposób. W Paryżu w promocję serialu zaangażowano tytułowego Lupina, w którego wciela się Omar Sy. Aktor wcielił się na jeden dzień w rolę Assane’a Diopa i rozwieszał w paryskim metrze plakaty promocyjne "Lupina".
Czytaj także: Netflix najczęściej ogląda pokolenie Y, 10 proc. stosuje binge-watching
Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów
W drugim kwartale 2020 roku Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.
W trzecim kwartale liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln.
Według badania Mediapanel w grudniu 2020 przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 6,1 mln polskich internautów.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 roku może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: W Paryżu serial "Lupin" Netfliksa reklamuje sam główny bohater