Serwis Inteligo dostępny w wersji na komórki
Inteligo uruchomiło wersję swojego serwisu internetowego skierowanądo użytkowników telefonów komórkowych. Witryna oferuje większośćusług bankowych, a dzięki niewielkim rozmiarom działa na większościurządzeń mobilnych połączonych z siecią.
Wprowadzenie przez Inteligo mobilnego serwisu internetowegopoprzedziły jego testy prowadzone w czerwcu tego roku. Internaucikorzystający z telefonów komórkowych docenili prostotę, wygodę iintuicyjność przystosowanego do nich wortalu, dlatego firmazdecydowała się udostępnić go wszystkim pod adresem www.inteligo.pl/mini. - Dla 95%wszystkich użytkowników bankowości elektronicznej w wieku 18-35stały dostęp do rachunku to najważniejsze oczekiwanie wobecinstytucji finansowej - argumentuje Jacek Komaracki, dyrektorcentrum bankowości elektronicznej PKO BP i prezes InteligoFinancial Services.
Mobilny serwis Inteligo nie wymaga bardzo dużej pamięcioperacyjnej, dlatego działa na większości urządzeń przenośnychpołączonych z internetem. Użytkownicy mogą w witrynie przeprowadzaćwszystkie standardowe operacje finansowe: sprawdzać historię i stanswojego konta, realizować różnego rodzaju przelewy autoryzowaneprzy pomocy karty z hasłami jednorazowymi, a także doładowaćkomórkę. Aktywowanie dostępu do serwisu odbywa się w głównymserwisie Inteligo i pod dwoma numerami infolinii.
- Wprowadzenie mobilnej strony Inteligo to element naszejstrategii integrowania usług bankowych i telekomunikacyjnychprowadzonej razem z PTC, operatorem sieci Era - komentuje JacekKomaracki. - Pracujemy też nad wdrożeniem podobnego serwisu dlaklientów usługi bankowości elektronicznej iPKO w PKO BP -zaznacza.
Dołącz do dyskusji: Serwis Inteligo dostępny w wersji na komórki