Serwis Pracuj.pl z kampanią w telewizji
W stacjach telewizyjnych rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu pracuj.pl.
W poniedziałek w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat), kanałach tematycznych (National Geographic, Hallmark, Planete, AXN, C+Sport, Ale Kino) oraz TVN24 i TVN7 rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu www.pracuj.pl, którego właścicielem jest Communication Partners. Kreacja i produkcja filmu zostały przygotowane przez firmę rafineria.
Trzonem kampanii są dwa, 20-sekundowe filmy „Tańczący z pracą” oraz „Tańcząca z pracą”. Kampanię w TV wspierają reklamy prasowe, radiowe oraz działania w Internecie. Ideą kreatywną filmów jest pokazanie osób, które w nieograniczony, całkowicie luźny i zarazem bardzo zabawny sposób cieszą się z otrzymania pracy. Bohaterami filmów są młoda kobieta i młody mężczyzna, którzy wychodzą z udanego interview.
Film został nakręcony w jednym z najnowocześniejszych biur w Warszawie (Ghelamco). Reżyserem filmów był Xawery Żuławski. Nadzór artystyczny nad całym projektem sprawował szef kreacji w rafinerii Sebastian Szumigaj.
„Portale internetowe niezbyt często wychodzą z promocją do innych niż Internet mediów. Portal pracuj.pl jako pierwszy w swojej branży zdecydował się na tak silną kampanię w TV. Klient poprosił nas o film, który w prosty, a zarazem silny sposób pokaże korzyści, które niesie ze sobą odwiedzanie portalu – wchodząc na www.pracuj.pl możesz znaleźć swoją wymarzoną pracę i zmienić swoje życie. Taki komunikat jest ideą opracowanej przez nas kampanii. Film został przygotowany na podstawie precyzyjnego briefu, a jego realizację poprzedziły badania. Nasi bohaterowie tańczący z pracą już zmienili swoje życie – teraz czas na ciebie!” – dodaje Paweł Bujski, który odpowiada w firmie za kontakty z klientami.
„Od dawna staramy się przełamywać stereotypy dotyczące pracy. Praca nie jest złem koniecznym, może sprawiać radość i przynosić ogromną satysfakcję. Myślę, że i tym razem udało nam się to pokazać” – podsumowuje Maciej Noga, Dyrektor ds. Marketingu w portalu Pracuj.pl.
Dołącz do dyskusji: Serwis Pracuj.pl z kampanią w telewizji