Serwis zbiórkowy Mam Moc rusza z kampanią przełamującą mity o niepełnosprawności
Ruszyła kampania kampania Fundacji Moc Pomocy, która poza ideą samej zbiórki i pokazania portalu zbiórkowego MamMoc.pl dedykowanego osobom z niepełnosprawnościami, porusza jeszcze jeden temat - dostrzegania pozytywów, nawet w sytuacji pozornie beznadziejnej.
"Chcemy pokazać, że każdy może pomóc, a najmniejsza wpłata jest tak samo wartościowa jak wpłata o większej wartości. To właśnie z mały działań, uprzejmości i mniejszych wpłat tworzymy prawdziwe pomaganie, a osoby z niepełnosprawnościami popycha to do działania i daje ogromną nadzieję, by dostrzec w słowie „niepełnosprawność” – sprawność - informują twórcy kampanii.
W kampanii pokazano historie trójki podopiecznych Fundacji Moc Pomocy.
Odbiorcy poznają historię Bartusia Pieczyńskiego, gdzie uraz głowy trwale zmienił jego dzieciństwo.
Wojtek Marcinkowski przeżył uraz rdzenia kręgowego, przetrwał trudną rehabilitację, a dziś spełnia się jako zawodnik rugby. Zdobył w dyscyplinie tytuł Mistrza Polski.
Bartek Bertolin w wypadu stracił nogę, jednak dalej realizuje swoją kolarską pasję.
Jasiek Mela ambasadorem portalu Mam Moc
Portal zbiórkowy MamMoc.pl został założony przez Fundację Moc Pomocy z Wrocławia i jest jednym z projektów pomocowych realizowanych w ramach całościowej pomocy realizowanej przez fundację. Powstał aby kompleksowo pomagać osobom, którym spokojne życie przerwała choroba lub nieszczęśliwy wypadek. U osób, u których doszło w wyniku wypadku do urazu głowy, urazu rdzenia, amputacji lub innych urazów, często konieczna jest szybka i specjalistyczna rehabilitacja.
Dlatego w ramach założenia zbiórki na MamMoc.pl pomagamy również w procesie właściwego doboru rehabilitacji w ośrodkach rehabilitacyjnych w Polsce, jak również zagranicą.
Ambasadorem Fundacji Moc Pomocy oraz asystentem wsparcia został Jasiek Mela - podróżnik i działacz społeczny. Najmłodszy w historii zdobywca dwóch biegunów w jednym roku, a zarazem pierwsza osoba z niepełnosprawnością, która tego dokonała.
Kampania w radio, internecie i social mediach wystartowała 18 października i trwać będzie do końca listopada.
Za kampanię odpowiada agencja City z Krakowa.
Dołącz do dyskusji: Serwis zbiórkowy Mam Moc rusza z kampanią przełamującą mity o niepełnosprawności