„Siatkarski Magazyn” nowym miesięcznikiem. „To nasz autorski pomysł"
Na rynku zadebiutował nowy miesięcznik „Siatkarski Magazyn”, kierowany do fanów siatkówki. Tytuł został stworzony przez zespół, który prowadzi serwis internetowy SiatkarskiPortal.pl.
W magazynie znaleźć można poświęcone siatkówce analizy i felietony, a także wywiady z reprezentantami tego sportu i reportaże. Wyróżnikiem pisma mają być sesje modowe z udziałem znanych sportowców (w pierwszym numerze jej bohaterką jest Agnieszka Bednarek-Kasza - siatkarka Chemika Police i reprezentantka Polski, która znalazła się tez na okładce).
- To nasz autorski pomysł na pokazywanie ludzi siatkówki od innej niż sportowa strona - mówi Przemysław Światowiec, redaktor naczelny „Siatkarskiego Magazynu”, którym kieruje również zespołem istniejącego od 2012 roku serwisu SiatkarskiPortal.pl
Wśród osób piszących dla nowego pisma są m.in.: Rafał Bała, Anna Matusiak, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Jerzy Sasorski, Piotr Musiałek, Cezary Makarewicz i Tamara Pielas. Za sesje modowe odpowiada Monika Gąsiołek-Mosiołek, stylistka i dziennikarka modowa. Magazyn wydaje spółka Siatkarski Magazyn.
Wydawca miesięcznika podkreśla, że grupa docelowa tytułu, czyli fani siatkówki, jest atrakcyjna reklamowo. W większości jej przedstawicieli podsiadają bowiem wykształcenie wyższe i mieszkają w dużych miastach. Za sprzedaż reklam w piśmie odpowiada własne biuro reklamy, kierowane przez Agnieszkę Maternowską.
„Siatkarski Magazyn” liczy 72 strony i kosztuje 9,90 zł. Ukazał się w nakładzie 10 tys. egz. Wydawca liczy na sprzedaż na poziomie 60 proc. nakładu. Miesięcznik w wersji papierowej nabyć można w sieciach Empik, InMedio i w Ruchu (w przyszłości pojawi się też na stacjach benzynowych). Tytuł dostępny jest też w wersji elektronicznej na laptopy, tablety i smartfony.
Pismo promowane będzie w serwisie SiatkarskiPortal.pl oraz w mediach społecznościowych, w tym na siatkarskich profilach na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: „Siatkarski Magazyn” nowym miesięcznikiem. „To nasz autorski pomysł"