SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Siatkarski Magazyn” nowym miesięcznikiem. „To nasz autorski pomysł"

Na rynku zadebiutował nowy miesięcznik „Siatkarski Magazyn”, kierowany do fanów siatkówki. Tytuł został stworzony przez zespół, który prowadzi serwis internetowy SiatkarskiPortal.pl.

W magazynie znaleźć można poświęcone siatkówce analizy i felietony, a także wywiady z reprezentantami tego sportu i reportaże. Wyróżnikiem pisma mają być sesje modowe z udziałem znanych sportowców (w pierwszym numerze jej bohaterką jest Agnieszka Bednarek-Kasza - siatkarka Chemika Police i reprezentantka Polski, która znalazła się tez na okładce).

- To nasz autorski pomysł na pokazywanie ludzi siatkówki od innej niż sportowa strona - mówi Przemysław Światowiec, redaktor naczelny „Siatkarskiego Magazynu”, którym kieruje również zespołem istniejącego od 2012 roku serwisu SiatkarskiPortal.pl

Wśród osób piszących dla nowego pisma są m.in.: Rafał Bała, Anna Matusiak, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Jerzy Sasorski, Piotr Musiałek, Cezary Makarewicz i Tamara Pielas. Za sesje modowe odpowiada Monika Gąsiołek-Mosiołek, stylistka i dziennikarka modowa. Magazyn wydaje spółka Siatkarski Magazyn.

Wydawca miesięcznika podkreśla, że grupa docelowa tytułu, czyli fani siatkówki, jest atrakcyjna reklamowo. W większości jej przedstawicieli podsiadają bowiem wykształcenie wyższe i mieszkają w dużych miastach. Za sprzedaż reklam w piśmie odpowiada własne biuro reklamy, kierowane przez Agnieszkę Maternowską.

„Siatkarski Magazyn” liczy 72 strony i kosztuje 9,90 zł. Ukazał się w nakładzie 10 tys. egz. Wydawca liczy na sprzedaż na poziomie 60 proc. nakładu. Miesięcznik w wersji papierowej nabyć można w sieciach Empik, InMedio i w Ruchu (w przyszłości pojawi się też na stacjach benzynowych). Tytuł dostępny jest też w wersji elektronicznej na laptopy, tablety i smartfony.

Pismo promowane będzie w serwisie SiatkarskiPortal.pl oraz w mediach społecznościowych, w tym na siatkarskich profilach na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: „Siatkarski Magazyn” nowym miesięcznikiem. „To nasz autorski pomysł"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Giba
prawidłowo powinno być Monika Gąsiorek-Mosiołek
odpowiedź
User
gość
Tragedia - jeśli odbiorcami gazety o odbijaniu piłki, są osoby z wyższym wykształceniem.
odpowiedź
User
obserwator
Zobaczymy. Na razie pierwszy numer całkiem ciekawy choć można mieć sporo uwag do łamania. Nie powala ono z nóg. A target jakim są kibice siatkarscy i osoby zainteresowane siatkówka to całkiem niezła i fajna grupa docelowa. Ciekawe tylko czy kupuje ona gazety czy tylko chodzi na mecze lub kibicuje przed tv. Jeżeli będzie kupować gazetę to będzie sukces, a jeżeli nie to będzie to oznaczało, że nie ma miejsca na rynku dla takiego tytułu. Za kilka miesięcy zobaczymy.
odpowiedź