Sieć komórkowa Play rusza 16 marca
Dzisiaj startuje kampania reklamowa sieci Play, która swoim zasięgiem obejmie m.in. telewizję, prasę, internet i outdoor.
Kampania wizerunkowa, która przebiega pod hasłem "Inna telefonia komórkowa", pojawi się w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TV 4), w prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Polityka” i ”Wprost”), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w największych polskich portalach internetowych (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl i w wyszukiwarce Google.pl).
Kreację przygotowały agencje reklamowe: Brain (ATL), Impuls BTL i AdWorks (BTL), FFCreation.com, K2 Internet (Internet). Media zakupił do mediowy Guideline.
Koszty kampanii szacowane są na 250 mln zł.
Play wystartuje z setką punktów sprzedaży
Spółka P4, operator telefonii komórkowej Play, według nieoficjalnych informacji 16 marca rozpocznie sprzedaż swoich usług. Na początku sieć dystrybucji będzie liczyła około 100 punktów.
Telefony z sieci Play będzie można kupić m.in. w wybranych salonach Empiku, a także w sieci supermarketów Media Markt i Saturn.
"W momencie startu będziemy sprzedawać nasze usługi we wszystkich sklepach Media Markt i Saturn, dodatkowo w salonach Empiku w głównych miastach, na początek będzie to 17 Empików" - powiedział w czwartek Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4.
Rzecznik poinformował, że sklepów Media Markt i Saturn jest w Polsce łącznie 37. Ponadto P4 będzie dystrybuować swoje usługi za pośrednictwem "standów" umieszczonych w centrach handlowych.
"Strefy sprzedaży - stoiska w centrach handlowych to przejściowe rozwiązanie. Od maja będziemy mieć lokale Germanosa" - powiedział Gruszka.
Rzecznik powiedział, że komercyjne świadczenie usług nowa sieć komórkowa rozpocznie posiadając w sumie około 100 punktów sprzedaży. Możliwe będzie również zamówienie usługi P4 przez telefon i internet.
Od początku maja liczba punktów, gdzie będzie można kupić telefony pod marką Play wzrośnie o około 300 sklepów sygnowanych wcześniej marką Germanos. Punkty Germanosa do końca kwietnia są zobowiązane sprzedawać jeszcze usługi Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.
Zgodnie z zapowiedziami prezesa spółki NFI EMF - właściciela salonów Empiku - oferta P4 powinna być też szybko dostępna we wszystkich Empikach. Obecnie EMF ma 86 empików, a do końca tego roku poszerzy tę sieć o kolejnych 12-15 salonów, część z nich będzie jednak otwartych na Ukrainie.
Konkurencyjne sieci komórkowe dysponują znacznie większymi niż P4 możliwościami dystrybucji swojej oferty. Na przykład PTC ma obecnie niemal tysiąc salonów z wyłącznością na sprzedaż usług operatora Ery.
P4 na przyszły tydzień zaplanowała konferencję prasową, na której poinformuje prawdopodobnie o komercyjnym starcie nowej sieci.
Telefony P4 od stycznia testuje grupa 20 tys. osób w Trójmieście i Warszawie.
P4 zapowiadało, że chce do końca 2007 roku mieć 1,5 tys. stacji bazowych tak, aby w zasięgu operatora znalazło się 20% ludności Polski w 8 największych aglomeracjach: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach.
Na pozostałym obszarze i na początkowym etapie działalności P4 będzie korzystać z infrastruktury Polkomtela, z którym ma umowę na roaming.
Do końca 2008 roku nowy operator chce mieć 2,5 tys. stacji bazowych. Koszt budowy jednej stacji to ok. 100 tys. euro. Oznacza to, że P4 wyda na budowę stacji 250 mln euro w ciągu najbliższych 2 lat.
Podobne informacje:
- Play marką telefonii komórkowej P4
- Operator komórkowy Play do kupienia w Empiku
- P4 ma nowego rzecznika prasowego
- Ofensywa internetowa operatora komórkowego P4
- Cennik połączeń dla testerów P4
- P4 przejmuje sieć Germanos
- P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?
- Nowy inwestor w operatorze komórkowym P4
- P4: na reklamę 250 mln, debiut najpóźniej w marcu
- Pierwsi użytkownicy P4
- Jakie ma plany nowy operator komórkowy P4?
- Arteria będzie sprzedawała produkty i usługi P4
Dołącz do dyskusji: Sieć komórkowa Play rusza 16 marca