Siedem grzechów głównych w kalendarzu Black Energy Drink na 2014 rok
„Seven Ways to Sin”, kalendarz marki Black Energy Drink na 2014 rok, dostępny będzie w limitowanej serii 500 egzemplarzy. Jego przygotowaniem zajęły się firmy Grey Group, Move i Creoo Brand Design.
Motywem przewodnim tegorocznego kalendarza Black Energy Drink (marki napoju energetycznego produkowanego przez FoodCare) jest siedem grzechów głównych: pycha, chciwość, nieczystość, zazdrość, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu oraz lenistwo. W sesji zdjęciowej do kalendarza wzięły udział laureatki konkursu przeprowadzonego na profilu marki na Facebooku. Autorką fotografii jest Marlena Bielińska.
Kalendarz jest nagrodą w konkursie konsumenckim organizowanym przez markę na Facebooku, a ponadto dystrybuowany będzie do wybranej grupy odbiorców.
Produkcją kalendarza zajęły się agencje Grey Group, Move i Creoo Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Siedem grzechów głównych w kalendarzu Black Energy Drink na 2014 rok