Siemens SX1 na filmowo
Na przełomie lutego i marca br. rozpocznie się kampania reklamowa Siemens mobile w Polsce. Związana będzie ona z wprowadzeniem na rynek nowego telefonu komórkowego - Siemens SX1
W niedzielę - 29 lutego - Siemens ICMD rozpocznie kampanię telewizyjną, prasową i kinową swojego najnowszego modelu telefonu komórkowego SX1, który przeznaczony głównie dla mężczyzn w wieku 24-44 lata, z wyższymi dochodami, którzy lubią nowinki techniczne.
Celem kampanii, która potrwa do początku kwietnia, jest również promowanie wizerunku Siemensa poprzez reklamę produktową.
Kampania telewizyjna rozpocznie się reklamą sponsoringową transmisji gali Oscarów - nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej (29 lutego w TVP1) - wyemitowanych zostanie dziesięć teaserów oraz cztery billboardy sponsorskie. Następnie 30-sekundowe spoty reklamujące SX1 będą emitowane w Polsacie, TV4, TVN, TVN Siedem oraz kanałach kablowo-satelitarnych: Canal Plus Niebieski, Discovery, Animal Planet, Ale Kino!, Polsat Sport i TVN24. Reklamy SX1 pojawią się również w prasie: "Newsweek", "Polityka", "Wprost", "Przekrój", "Duży Format", "Forum", "Businessman Magazine", "Chip", "Enter CD", "Auto Świat", "CKM", "Playboy", "Focus", "National Geographic", "Voyage", "Dom & Wnętrze", "Men's Health", "Lifestyle", "A4", "Film" oraz "Żagle".
Mediaplan zakłada też reklamy w Internecie, kinie oraz w wypożyczalniach wideo w 17 miastach.
Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada McCann-Erickson Polska, media zakupił Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Siemens SX1 na filmowo