SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Siła!” Hardcorowego Koksa dla Revange (wideo case study)

W jaki sposób zrealizowano kampanię odżywek Revange z udziałem Hardcorowego Koksa? Zapraszamy do przeczytania opisu i obejrzenia materiałów wideo.

Założenia

Twórcy kampanii chcieli, by osoba będąca jej twarzą została przedstawiona w sposób naturalny. Wyszli bowiem z założenia, że klienci nie chcą kupować produktów od idealnych postaci, ponieważ mają świadomość, że nigdy się tacy nie staną. W związku z tym na twarz kampanii wybrano Roberta Burneikę (który szybko zyskał miano Hardcorowego Koksa) - przede wszystkim dlatego, że wypowiada się on w prosty, mocno potoczny sposób, a także używa specyficznej polszczyzny, z mocnym wpływem angielszczyzny.

Odpowiedzialna za kampanię agencja Chariot zajęła się całościową obsługą marketingową odżywek Revange: od nazwy i linii produktowej tej marki do prowadzenia działań promujących jej wizerunek.


Realizacja

W kampanii wykorzystano przede wszystkim materiały wideo z Robertem Burneiką, które umieszczano na serwisach YouTube i Vimeo, Facebooku oraz forach branżowych. W filmikach Burneika był pokazywany w codziennych sytuacjach: na siłowni, w restauracji, podczas podróży. O tym, jak dzięki ćwiczeniom, diecie i suplementom osiągnął sukces w kulturystyce, opowiadał, używając specyficznych powiedzonek, z których co najmniej kilka - „Siła!”, „Nie ma opierdalania się!” czy „hardkorowo” - zyskały dużą popularność wśród internautów.


Ponadto udostępniono prostą grę flashową „Nie ma opi*****nia”, w której wykorzystane zostały wypowiedzi Burneiki oraz kilka zupełnie nowych powiedzonek. Aplikacja została umieszczona m.in. w serwisach JoeMonster.org i ToSieWytnie.pl, a także na Facebooku, gdzie skorzystało z niej ponad 30 tys. użytkowników.

Efekty

Filmiki z Burneiką w sumie były oglądane kilkanaście milionów razy, a jeden z nich przekroczył poziom miliona odtworzeń. Ponadto użytkownicy tworzyli własne wersje tych nagrań, łączyli je w kompilacje i „miksowali” z innymi wideo. Własną parodię jednego z filmików stworzył nawet raper Tede, z którym Burneika wszedł w specyficzną wideo-polemikę.

Ponadto na Facebooku powstało kilkadziesiąt profili i fanpage'y Hardcorowego Koksa, które ogółem polubiło ponad 200 tys. użytkowników. Sam Robert Burneika trafił natomiast m.in. do programu „Szymon Majewski Show”.

Natomiast sprzedaż produktów Revange wzrosła o połowę, a na stronie tej marki zarejestrowało się ponad 10 tys. nowych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: „Siła!” Hardcorowego Koksa dla Revange (wideo case study)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl