SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Simplus reklamuje się w stylu 'Z archiwum X' (wideo)

W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej oferty Simplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".

W startującej właśnie kampanii reklamowej Simplusa wykorzystywane są dwa spoty pokazujące parę agentów przypominających Muldera i Scully z serialu "Z archiwum X". Szukając śladów istot pozaziemskich, trafiają oni na symbole liczby 100. Taki przekaz podkreśla, że w nowej ofercie Simplusa po doładowaniu konta za minimum 30 zł otrzymuje się 100 minut, SMS-ów lub MB Obecna kampania to kolejna akcja reklamowa tej marki utrzymana w konwencji filmowej - poprzednia nawiązywała do włoskich komedii (więcej).




Nowa kampania jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, 4 Fun, stacje z pakietu At Media), kinach (sieci Silver Screen, Multikino i Cinema City), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Cztery Kąty, Gala, Viva, Newsweek), a także w formie materiałów BTL. Kreację przygotowała agencja reklamowa Team One, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Simplus reklamuje się w stylu 'Z archiwum X' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl