Skok na bungee reklamuje Fujifilm HS-20 (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa aparatu fotograficznego Fujifilm HS-20. Przygotował ja dom mediowy Mconnection.
Kampania aparatu Fujifilm HS-20 prezentuje przede wszystkim jego najważniejszą funkcję: 30-krotny zoom optyczny. Spot utrzymany w koncepcji kreatywnej Fujifilm „Dlaczego jest to najlepszy aparat kompaktowy na świecie?” pokazuje, że dzięki takiemu zoomowi można mieć wrażenia jak podczas skoku na bungee jeszcze przed skokiem.
Reklama w wersji 30- i 15-sekundowej przez dwa tygodnie będzie emitowana w kanałach telewizyjnych TVN, Polsat, TVN24, TVN Turbo, 4Fun TV i Polsat Sport Extra oraz w serwisie internetowym xfactor.plejada.pl. Adaptacją kreacji oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mconnection.
Dołącz do dyskusji: Skok na bungee reklamuje Fujifilm HS-20 (wideo)