Skok spadochronowy Basi i Maćka na zasięg w reklamach Play (wideo)
W nowej kampanii sieci Play, promującej jej duży zasięg, występuje wyłącznie para sprzedawców znana z poprzednich reklam: Basia i Maciek. W spotach wykonują spadochronowy „skok na zasięg czterech sieci w Play”.
W kampanii pokazywany jest autentyczny skok ze spadochronu wykonany przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego, aktorów od 2,5 lat wcielających się w reklamach Play w rolę sprzedawców odwiedzanych przez różne gwiazdy.
Akcja jest związana ze sponsorowaniem przez próby bicia rekordu Polski w jednoczesnym skoku spadochronowym i utworzeniu przez skoczków formacji w powietrzu. Próba odbędzie się w połowie sierpnia w Czechach.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W reklamach skok Basi i Maćka jest przedstawiany jako „skok na zasięg czterech sieci w Play”. To kontynuacja kampanii sieci z lipca z udziałem drużyny skoczków narciarskich, m.in. Kamila Stocha.
Obecna akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie (seria 10-sekundowych spotów, a także zdjęć i dłuższych klipów na facebokoowym i youtube’owym kanale Play).
Takie SKOKI ✈ tylko w Play ☀ ☀ ☀Takie SKOKI ✈ tylko w Play ☀ ☀ ☀Zobacz więcej ➡ http://bit.ly/NowyRekordwPlay
Posted by Play on 6 sierpnia 2015
Za strategię kampanii oraz kreację reklam i realizację działań w internecie odpowiada agencja Isobar Polska, spoty telewizyjne przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Skok spadochronowy Basi i Maćka na zasięg w reklamach Play (wideo)
Bicie rekordu Polski w Czechach byłoby, delikatnie pisząc, nielogiczne.