Ślepa kiszka w mgnieniu oka - PKO BP reklamuje Mini Ratkę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa PKO BP pokazująca, co dzieje się w organizmach klientów banku. Akcję, promującą pożyczkę gotówkową Mini Ratka, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.
Spot Mini Ratki pokazuje rozmowę odbywającą się w oku klienta PKO BP, podziwiającego telewizor, który może kupić dzięki oferowanej przez bank pożyczce Mini Ratka. Nieoczekiwanie pojawiają się goście ze ślepej kiszki.
Reklamy podkreślają, że Mini Ratka jest dostępna w mgnieniu oka, tzn. do 23 tys. zł można pożyczyć po przedstawieniu dowodu osobistego i wyciągu ze swojego konta z ostatnich trzech miesięcy.
Kampania kontynuuje wprowadzony w lutym format kreatywny prezentujący wnętrze organizmów klientów PKO BP. Poprzedni spot rozgrywał się w nosie mężczyzny, który wziął w banku kredyt hipoteczny (obejrzyj to), a wcześniejszy pokazywał, jak na policzkach kobiety powstają wypieki (zobacz tę reklamę).
Obecna kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (m.in. Google, serwisy VoD, porównywarki finansowe), outdoor (siatki wielkoformatowe) oraz materiały BTL (plakaty, ulotki, witryny placówek). W internecie akcja potrwa do końca września, w pozostałych mediach skończy się w połowie czerwca.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Value Media.
Dołącz do dyskusji: Ślepa kiszka w mgnieniu oka - PKO BP reklamuje Mini Ratkę (wideo)