Słodkie marki pod jednym parasolem
Storck, producent m.in. Merci, Mamby, Toffifee czy Werther's Original, wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej
Zmienione logo korporacyjne, tzw. "skrzydła" i towarzyszące mu hasło "Storck - częścią twojego świata" można od początku tygodnia oglądać w telewizyjnej kampanii reklamowej. 89 sekundowy film reklamowy "100 lat Storcka" jest najdłuższą reklamą w historii firmy.
Nowa identyfikacja wizualna została opracowana z okazji 100-lecia firmy i zostanie wprowadzona na całym świecie w ramach obchodów roku jubileuszowego, które potrwają do czerwca 2004 roku. Nowe logo, nawiązujące graficznie do rozpiętych skrzydeł, pojawi się nie tylko na drukach korporacyjnych, ale także na opakowaniach produktów i w ich reklamach. Storck zdecydował się bowiem budować znajomość marki korporacyjnej wśród konsumentów - do tej pory działania marketingowe prowadzone były jedynie dla poszczególnych marek.
"Film reklamowy, emitowany z okazji jubileuszu firmy, pokazuje emocje, które towarzyszą słodyczom Storck - mówi Bożena Chmielarczyk, Marketing & PR Director, Storck Sp. z o.o. - po raz pierwszy wskazujemy też na producenta tych lubianych i znanych marek. Uznaliśmy, że 100 lat to wiek i doświadczenie, którym warto się chwalić".
Film reklamowy będzie emitowany do końca czerwca br. w większości stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN). W polskiej wersji językowej piosenkę przewodnią śpiewa Adam Krylik, aktor teatru Roma.
Autorem nowego logo i hasła reklamowego jest Agencja Pahnke & Partners, współpracująca z firmą Storck od wielu lat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest OMD. Działania public relations związane z obchodami roku jubileuszowego prowadzi Sensors PR.
Dołącz do dyskusji: Słodkie marki pod jednym parasolem