Słuchacze wolą radio od MP3 i płyt CD
Radio wciąż cieszy się większą popularnością wśród amerykańskichkonsumentów od odtwarzaczy MP3 i płyt CD.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sonoro, wktórym udział wzięło 560 respondentów. W sumie spędzają oni około16.800 godzin tygodniowo na słuchaniu dźwiękowej rozrywki pod różnąpostacią - informuje serwis MediaPost Publications.
39 procent czasu na tego typu rozrywkę badani przeznaczają nasłuchanie radia FM wobec 23 procent na muzykę z odtwarzaczy MP3oraz 18 procent na muzykę z płyt CD.
W przypadku radia wskaźnik wzrósł do 57 procent gdy wzięto poduwagę również radio AM oraz radio internetowe.
Firma Sonoro co prawda nie podała dokładnych danych odnośnieradia online, ale z ostatniego badania przeprowadzonego przez firmyArbitron i Edison Media Research wiemy, że regularnie słucha gookoło 54 miliony osób, stanowiących 21 procent amerykańskiejpopulacji.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Słuchacze wolą radio od MP3 i płyt CD