SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słuchalność Trójki wśród kobiet spadła o 73 proc. Liderem RMF

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wśród kobiet zajęło RMF FM. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły TOK FM, Audytorium 17 i Jedynka. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych wśród kobiet w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 1,7 pkt. proc. do 27,3 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,4 proc. udziału; wzrost o 0,6 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Eska (w dół o 0,8 pkt. proc. do 7,2 proc. udziału), a oczko niżej znalazła się Jedynka (6,5 proc. udziału; + 0,8 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17, które rok wcześniej było szóste (5,6 proc. udziału; + 0,9 pkt. proc.).

Z jedenastego na ósme miejsce awansowało Radio TOK FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - o 1 pkt. proc. do 2,8 proc..

Trójka ostro w dół

Z piątego na siedemnaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 4 pkt. proc. do 1,5 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 73 proc.

Jak już informowaliśmy w środę Michał Narkiewicz-Jodko zrezygnował z funkcji dyrektora radiowej Trójki. Obowiązki szefa rozgłośni przejął Paweł Kwieciński, który pozostaje dyrektorem biura programowego Polskiego Radia.

W komunikacie Polskiego Radia nie podano powodów rezygnacji Michała Narkiewicza-Jodki ze stanowiska dyrektora radiowej Trójki. Zaznaczono, że nadal będzie szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia.

Paweł Kwieciński jest związany z Polskim Radiem od 1992 roku. Wcześniej zajmował stanowiska m.in. redaktora, szefa „Sygnałów dnia" i zastępcy redaktora naczelnego Jedynki.

Liderem RMF FM

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: Słuchalność Trójki wśród kobiet spadła o 73 proc. Liderem RMF

50 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Utb
Nie ma co si dziwić jeśli w tygodniu w godzinach największej słuchalności a więc w porannych audycjach i popołudniowych głosu kobiecego nie użycza żadna z kobiet. Prowadzą to sami mężczyźni. Dlaczego nie mogą kobiety?
odpowiedź
User
...
Czekam na badanie w którym wyjdzie że nikt nie słucha tego radia ale dotacja rządowa i tak zostanie przyznana zatem luz towarzysze redaktorzy :)
odpowiedź
User
Kurczak
Wedłóg mnie kobiety nie słuchają na złość, bo są bardziej mściwe, tymczasem cała ekipa o nie walczy i już widać, że udaje się pozyskiwać osoby zamorzniejsze 30+ z miast oczywiście kosztem pewnych spadków, do kturych doprowadziła nieudolność poprzednich zarządzających.
odpowiedź