„Smart Cash Back” i „Więcej niż smart” w promocjach telewizorów Sharp
Ruszyły nowe akcje promocyjne telewizorów Sharp. Wspiera je kampania reklamowa przygotowana przez agencje Mediatouch i Essenzia.
W ramach promocji „Smart Cash Back” klienci, którzy kupią 60-, 70- lub 80-calowy telewizor Sharp Aquos LED 3D z technologią Quattron serii LE857E, mogą liczyć na zwrot, odpowiednio 1, 2 lub 3 tys. zł. Dodatkowo można wygrać Apple TV. Warunkiem jest zarejestrowanie zakupu w serwisie smart-cash.tv.
Z kolei promocją „Więcej niż smart” są objęte pozostałe modele telewizorów z aktualnej oferty Sharp. W ramach akcji należy zarejestrować zakup na stronie smart-cash.tv i przesłać kreatywne zdjęcie pokazujące telewizor. Do wygrania jest Android Dongle TV dający nieograniczony dostęp do aplikacji na platformie Android.
Obie promocje potrwają do 15 stycznia 2014 roku.
Oferty promocyjne wspiera kampania reklamowa obejmująca radio (stacje Eurozetu) oraz materiały BTL. Layouty reklamowe i serwis smart-cash.tv przygotowała agencja Mediatouch, a spoty radiowe - agencja Essenzia.
Dołącz do dyskusji: „Smart Cash Back” i „Więcej niż smart” w promocjach telewizorów Sharp