SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak polują na niskie ceny w reklamach SmartDomu (wideo)

W nowej kampanii reklamowej SmartDomu, programu bonusowego Plusa i Cyfrowego Polsatu, promowane są noworoczne obniżki cenowe wybranych urządzeń. W reklamach występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

W spocie z kampanii Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w salonie Plusa i Cyfrowego Polsatu polują na urządzenia w niższych cenach. Są ubrani tak, jakby byli na wyprawie w egzotycznej części świata.

Reklamy podkreślają, że obecnie po przeniesieniu numeru do oferty abonamentowej w Plusie otrzymuje się nielimitowane rozmowy i wiadomości do wszystkich sieci. W wybranych wariantach abonament telefoniczny wynosi 50,01 zł miesięcznie, a opłata za internet domowy - 25 zł miesięcznie.

Ponadto Samsung Galaxy J5 (2017) jest tańszy o 72 zł (kosztuje złotówkę na start, a potem 36 rat po 24 zł), Samsung Galaxy A5 (2017) - o 252 zł (złotówka na start i 36 rat po 35 zł), natomiast telewizor Samsung UHD - o 216 zł (199 zł na start i 36 rat po 74 zł).

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję, radio oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak polują na niskie ceny w reklamach SmartDomu (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fakty@wp.pl
Obsługa Polsatu jest tragiczna. Nie dotrzymuja uslen i umow. Co chwilą trzeba pisać reklamacje a oni dalej popełniają kolejne błędy.traktują klrnta jak ifiote który podpisze wszystko nie sprawdzając czy to co uzgodnił jest tym samym co w umowie. Oby Zarząd się tym zajął bo u mnie na 4 umowy popełnili aż 7 poważnych bledow
0 0
odpowiedź
User
byly klient
Czyli tetelewizor i tak droższy o 400 zł w porownaniu do ceny sklepowej. Co do obslugi to faktycznie totalnie niekompetentna
0 0
odpowiedź
User
nie warto
tylko, ze do tego sprzętu jakieś chore abonamenty są.
0 0
odpowiedź