Śmietankowa kampania
McCann-Erickson przygotował kampanię nowych lodów Algida.
Algida poszerzyła portfolio lodów in-home Algida Śmietankowa o nowy smak: lody śmietankowo-śmietankowe. Wprowadzenie produktu wspiera kampania reklamowa, której celem obok poinformowania o nowym smaku, jest budowa głównego atrybutu marki: śmietankowości.
Grupa docelowa została zdefiniowania bardzo szeroko. Przekaz adresowany jest do ludzi w każdym wieku, którzy z przyjemnością oddają się konsumpcji lodów, a lody śmietankowe są dla nich symbolem tego, co w lodach najlepsze.
Wsparcie reklamowe obejmuje kampanię TV - kanały ogólnopolskie (TVP 1, TVP2, Polsat i TVN) oraz kanały tematyczne (Hallmark, National Geographic, Europa Europa
Club, Reality TV, Romantica, AXN i Ale Kino) - oraz działania w punktach sprzedaży.
Kampanię od strony kreacji przygotowała i zrealizowa agencja McCann-Erickson; twórcami filmu są Katarzyna Orzeszek-Koroblewska i Konrad Kowalski oraz reżyser Frank Vroegop.
Media zaplanował dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Śmietankowa kampania