SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śmietankowa kampania

McCann-Erickson przygotował kampanię nowych lodów Algida.

Algida poszerzyła portfolio lodów in-home Algida Śmietankowa o nowy smak: lody śmietankowo-śmietankowe. Wprowadzenie produktu wspiera kampania reklamowa, której celem obok poinformowania  o nowym smaku,  jest budowa głównego atrybutu marki: śmietankowości. 

    

Grupa docelowa została zdefiniowania bardzo szeroko. Przekaz adresowany jest do ludzi w każdym wieku, którzy z przyjemnością oddają się konsumpcji lodów, a lody śmietankowe są dla nich symbolem tego, co w lodach najlepsze.  

Wsparcie reklamowe  obejmuje kampanię TV - kanały ogólnopolskie (TVP 1, TVP2, Polsat  i TVN) oraz kanały tematyczne (Hallmark, National Geographic, Europa Europa
Club, Reality TV, Romantica, AXN i Ale Kino) - oraz działania w punktach sprzedaży.

Kampanię od strony kreacji przygotowała i zrealizowa agencja McCann-Erickson; twórcami filmu są Katarzyna Orzeszek-Koroblewska i Konrad Kowalski oraz reżyser Frank Vroegop.

Media zaplanował dom mediowy  Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Śmietankowa kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl