SMSowa promocja Żołądkowej Gorzkiej z Miodem
Mobijoy! agencja marketingu mobilnego przygotowała promocję wódki "Żołądkowa Gorzka" produkowanej przez Polmos Lublin S.A.
W konkursie „Rozgrzej się Żołądkową z Miodem” do wygrania jest ponad 6 tys. nagród.
Promocja oparta jest na komunikacji za pomocą SMS-ów, którymi przesyłany jest unikatowy kod znajdujący się pod zdrapką na kontr-etykiecie promocyjnych butelek Żołądkowej Gorzkiej z Miodem. Codziennie wygrywa 50 osób, które jako pierwsze prześlą SMS-a z kodem po pełnej godzinie od 18-tej do 22-iej.
- Przygotowując kampanię wyjątkowego produktu, jakim jest wódka skorzystaliśmy z doświadczenie agencji Mobijoy!, traktując komunikację mobilną jako istotny element promocji. Jesteśmy przekonani, że prosty mechanizm będzie zachęcał do wzięcia udziału w zabawie i zbierania oryginalnych nagród, ważne dla nas jest też to, że uczestnicy promocji natychmiast powiadamiani są o zdobyciu nagrody, powiedział Wojciech Bortkiewicz, marketing manager Polmos Lublin S.A.
Konkurs potrwa do 31 marca 2007 r. a do wygrania są oryginalne piersiówki, kieliszki, kubki i termosy.
Dołącz do dyskusji: SMSowa promocja Żołądkowej Gorzkiej z Miodem