Smsowe reklamy w Europie i USA
3/4 mieszkańców Europy Zachodniej posiadających telefon komórkowyotrzymało w lipcu bieżącego roku reklamę wysłaną smsem.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na dane firmy badawczej M:Metrics, w przypadkuposiadaczy komórek ze Stanów Zjednoczonych wskaźnik ten wyniósłtylko 17,2 procenta.
W sumie prawie 73 procent respondentów w obu regionach świataprzyznało się, że otrzymało smsową reklamę od swojego operatorakomórkowego. Z kolei ponad 17 procent badanych otrzymało reklamętypu opt-in, w której zapraszano ich do bezpośredniego skorzystaniaz danej oferty.
Podobnie jak z pocztą e-mail, w przypadku wiadomości smspojawiło się zjawisko spamu. 21 procent respondentów badaniaM:Metrics otrzymało na swoją komórkę reklamy od firm, które niemiały na to ich zgody.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Smsowe reklamy w Europie i USA