SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Snapchat wprowadza Brand Profiles. Marki będą mogły prowadzić własne profile w serwisie

Platforma Snapchat zapowiedziała wprowadzenie nowego rozwiązania dla biznesu o nazwie Brand Profiles. Dzięki niemu marki będą mogły zakładać i prowadzić własne profile w serwisie i wykorzystywać je do komunikacji z użytkownikami Snapchata. Wśród pierwszych Brand Profiles pojawią się Dior, Gucci, L’Oreal Paris, Louis Vuitton, Prada i Ralph Lauren.

W ostatnim czasie serwis społecznościowy Snapchat notuje wzrosty. W I kwartale 2020 r. liczba użytkowników Snapchata wzrosła rok do roku o 20 proc. do 229 mln. Przychody spółki Snap wzrosły w ciągu kwartału o 44 proc., zaś strata netto zmniejszyła się do kwoty 305,9 mln dol.

Brand Profiles dla marek

Obecnie ze Snapchata mogą korzystać nie tylko prywatni użytkownicy, ale także firmy, jednak muszą w tym celu korzystać z profili publicznych.

Teraz Snapchat zapowiedział wprowadzenie nowego rozwiązania dedykowanego firmom chcącym funkcjonować w serwisie. Chodzi o opcję nazwaną Brand Profiles, dzięki której marki mogą zakładać i prowadzić własne profile w Snapchacie.

Czytaj także: Założyciel Snapchata: TikTok może pokonać Instagrama. Lepiej odpowiada na potrzeby młodych

Serwis zapowiada że Brand Profiles pozwolą markom na korzystanie z przydatnych funkcji dostępnych na kontach. Dzięki opcji AR Lens możliwe będzie tworzenie treści z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, firmy otrzymają też możliwość sprzedaży na profilach swoich własnych produktów.

Funkcja Highligts umożliwi markom tworzenie i publikowanie treści złożonych ze zdjęć, relacji oraz filmów dostępnych w serwisie. Do dyspozycji będzie także dobrze znana na Snapchacie platforma Stories.

W komunikacie Snapchat podkreśla, że Brand Profiles pozwolą firmom na atrakcyjne formy promocji oraz marketingowej komunikacji z użytkownikami serwisu i potencjalnymi klientami.

Na początek Brand Profiles pojawią się jedynie w ramach testów z wybranymi firmami. Snapchat zapowiada, że niebawem na platformie znajdą się profile takich marek jak Ben & Jerry’s, Candy Crush, Dior, Gucci, Headspace, Jordan Brand, Kylie Cosmetics, L’Oreal Paris, Louis Vuitton, Prada, Ralph Lauren, Target, Tim Hortons, Too Faced, Universal Pictures oraz VSCO.

Czytaj także: Twitter testuje znikające wpisy. Nie będą jak Stories na Snapchacie

Dołącz do dyskusji: Snapchat wprowadza Brand Profiles. Marki będą mogły prowadzić własne profile w serwisie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl