Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia
Rozpoczęła się kampania soczewek kontaktowych Acuvue (produkowanych przez Johnson & Johnson) reklamująca ich nowe warianty opakowań. Akcję, wykorzystującą wizerunek Pauliny Krupińskiej, przygotowała agencja Tequila.
Kampania podkreśla, że soczewki Acuvue są obecnie dostępne w nowych wersjach opakowań: oprócz dotychczasowych klasycznych, także w większych i mniejszych. Reklamy informują też o programie „Gwarancja satysfakcji, z Acuvue bez obaw” (nieobejmujący mniejszych opakowań), w ramach którego klienci mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakup soczewek, jeśli te nie będą im odpowiadały.
W kampanii występuje Paulina Krupińska, zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 2012 roku, która ambasadorką reklamową marki Acuvue została wiosną br.
Akcja obejmuje materiały w punktach sprzedaży: reklamy POS i broszury szkoleniowe dla sprzedawców.
Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, która zdobyła to zlecenie w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia