Soki Fortuna w odświeżonych opakowaniach i z nowym hasłem
Do sprzedaży zaczęły trafiać zmienione opakowania soków Fortuna (produkowanych przez firmę Agros-Nova), które zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design. Znajduje się na nich nowe hasło marki: „Mniej znaczy więcej!”.
Kolorem wiodącym nowych opakowań soków Fortuna jest biel, na której umieszczone zostały treści o produktach: grafiki owoców i warzyw oraz informację o smaku, znajdującą się na czarnym panelu.
Na samej górze opakowań, nieco wyżej niż wcześniej, jest odświeżone i uproszczone logo marki.
Odświeżenie opakowań jest wynikiem zmiany strategii Fortuny, która ima podkreślać naturalność i zdrowie płynące z produktów przygotowanych w oparciu o same owoce i warzywa, bez zbędnych dodatków. Ma to również odzwierciedlać nowe hasło marki: „Mniej znaczy więcej!”.
W październiku w odświeżonych opakowaniach litrowych do sprzedaży trafią soki pomidorowe i najważniejsze owocowe. W listopadzie i grudniu zmienią się opakowania pozostałych smaków w kartonach litrowych oraz wszystkie produkty w szklanych butelkach 0,3 l.
Zmiana szaty graficznej nie obejmuje wszystkich linii dziecięcych oraz wprowadzonej w maju linii napojów w opakowaniach półlitrowych (więcej na ten temat), które są już zgodnych z nową strategią marki.
Przypomnijmy, że w połowie br. zmodyfikowane zostały opakowania i identyfikacja wizualna innych produktów Agros-Novy: dżemów, koncentratów i sosów Łowicz (więcej na ten temat) oraz soków i napojów Tarczyn (zobacz szczegóły). Za wszystkie te redesigny odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Soki Fortuna w odświeżonych opakowaniach i z nowym hasłem