Solski Burson-Marsteller wypromuje firmę Lavazza
Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła obsługę PR firmy Lavazza, producenta kawy.
Współpraca, podjęta w ramach sieci Burson-Marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w Mediolanie i łącznie obejmuje osiemnaście rynków w Europie, Azji i Afryce.
Zakres działań agencji obejmuje stałe doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizację projektów specjalnych, także w obszarze mediów społecznościowych.
Za działania na rzecz Lavazzy odpowiada zespół pod kierownictwem Sabiny Figarskiej, natomiast aktywności w mediach społecznościowych realizowane będą przez zespół zarządzany przez Adama Kaliszewskiego.
Umowę podpisano do końca grudnia 2016 z możliwością przedłużenia.
Dołącz do dyskusji: Solski Burson-Marsteller wypromuje firmę Lavazza