Sonko ruszyło z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową (wideo)
Pod hasłem „Sonko Uśmiecha Ci dzień” rozpoczęła się pierwsza w historii firmy Sonko szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa. Przygotowały ją agencje Opus B, studio Lemon, Spark Foundry i Partner of Promotion.
Nowa, szeroko zasięgowa kampania Sonko podkreśla, że warto urozmaicić swoją dietę i sięgać po różnorodne produkty, wymieniając tradycyjne elementy naszych posiłków na nowe - bardziej wartościowe.
Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy, którego koncepcja opiera się na czterech historiach o jednym wspólnym mianowniku. Produkty Sonko są na tyle uniwersalne, że towarzyszą bohaterom podczas rozmaitych zajęć o różnych porach dnia. Jednocześnie, bez względu na „opowieść”, w której się znajdą jawią się jako naturalne, przyjazne i nowoczesne.
Spot emitowany jest w tv stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje również emisję czterech bilboardów sponsorskich, działania w internecie oraz serwisach VOD.
Zaplanowano także działania w mediach społecznościowych, czy influencer marketing skierowane przede wszystkim do młodszych konsumentów oraz materiały POS.
Kreację stworzyła Agencja Opus B we współpracy z działem marketingu Oshee World. Za produkcję spotu odpowiada Lemon. Kampania jest również początkiem współpracy z agencją mediową Spark Foundry, która w wyniku przetargu, odpowiedzialna jest za strategiczne planowanie i zakup mediów (telewizja i digital). Za działania public relations odpowiada agencja Partner of Promotion.
Dołącz do dyskusji: Sonko ruszyło z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową (wideo)