Odrzucone dzieci w spocie SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Organizacja charytatywna SOS Wioski Dziecięce zaczęła kampanię zachęcającą do przekazywania jej 1 proc. podatku dochodowego. Akcję przygotowały firmy marketingowe VMLY&R Poland i Papaya Films.
Spot z kampanii pokazuje, które doświadczają odrzucenia i różnego typu przemocy z strony rówieśników i rodziców, dlatego zwracają się o pomoc. Lektor podkreśla, że stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od lat zajmuje się taką pomocą - zapewniamy dom i opiekę dla dzieci porzuconych i osieroconych, a także wsparcie dla dzieci z rodzin przechodzących kryzys.
Kampania zachęca do przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz SOS Wioski Dziecięce. Jest realizowana przede wszystkim w internecie.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa VMLY&R Poland. Operatorem spotu był Kamil Płocki, reżyserem - Antek Nykowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Zdjęcia wykonała Paula Patocka z Papaya Films.
Firmy pracowały przy akcji na zasadach pro bono.
Dołącz do dyskusji: Odrzucone dzieci w spocie SOS Wioski Dziecięce (wideo)