SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadła oglądalność stacji z grupy TVN

Zagregowana oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowospadła w czerwcu do 19,9% wobec 20,9% rok wcześniej, poinformowałaspółka w komunikacie we wtorek. W grupie docelowej oglądalnośćstacji z grupy wyniosła 15,5% wobec 16,1% przed rokiem.

"Powyższe wyniki należy uznać za rewelacyjne biorąc pod uwagę,że od 7 do 29 czerwca Polsat, główny konkurent TVN, transmitowałrozgrywki Euro 2008. Wyniki za czerwiec 2008 pokazują, że wpływtego nadzwyczajnego wydarzenia sportowego na poziom udziałów wrynku kanału TVN był najmniejszy" - czytamy w komentarzu dowyników.

Liczona całodobowo oglądalność flagowego kanału TVN spadła do14,9% wobec 15,7%. Oglądalność kanału TVN 24 spadła do 2,6% z 2,9%przed rokiem.

"W peak time (18;00-23:00) ogólny udział TVN w rynku wyniósł17,7% w porównaniu do 18,7% w czerwcu 2007 r. W tym samym czasie wujęciu całodobowym TVP1 (22,0%) straciła ponad 1 punkt procentowy,a TVP2 (16,2%) straciła 2 punkty procentowe. W peak time TVP1(21,5%) straciła prawie 3 punkty procentowe, a TVP2 (15.5%)straciła ponad 2 punkty procentowe" - poinformował TVN.

W grupie docelowej (16-49 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys.mieszkańców) udział stacji TVN spadł w czerwcu do 20,0% z 20,5%przed rokiem.

Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNLingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupajest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność stacji z grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl