Spar stawia na markę własną N°1 Value
Spar International poszerza asortyment marki własnej N°1 Value dla 40 krajów, w tym dla Polski. Polski oddział detalisty wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej Spar N°1 Value jeszcze w tym roku.
Spar wprowadza innowacje w markach własnych – teraz dostępna jest pełna gama stu produktów marki N°1 Value. W Polsce asortyment obejmuje 70 ze 100 pozycji , w tym karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt, czy papier toaletowy. Wszystkie pochodzą z Europy, większość jest produkowana w Polsce.
Kilkaset produktów marki własnej Spar
Obecnie Spar Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką, z czego 20% to produkty eksportowe – w tym wyjątkowe wina z RPA i Włoch.Wzrost udziału marki własnej SPAR w sprzedaży w Polsce przekracza rokrocznie 22%, również w roku bieżącym.
- Inwestycje firmy Spar w jej asortyment wzmacniają siłę całej sieci w regionie. W ramach naszej współpracy ze SPAR International produkty marki własnej Spar są dostępne dla wszystkich partnerów detalicznych w naszym centrum logistycznym w Starych Gnatowicach pod Warszawą. Klienci w placówkach Spar mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną Spar, których asortyment jest wciąż rozwijany - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep Spar.
Dołącz do dyskusji: Spar stawia na markę własną N°1 Value