SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Specjalista na kliknięcie” w kampanii dladomu.pkt.pl

Pod hasłem „Specjalista na kliknięcie” rozpoczyna się kampania reklamowa uruchomionego właśnie serwisu dladomu.pkt.pl. Akcję przygotowały agencja Open oraz dział marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Startująca właśnie kampania reklamowa serwisu dladomu.pkt.pl podkreśla, że znajdują się w nim informacje o ponad 300 tys. firm świadczących usługi nie tylko w zakresie budowy i remontu domu, lecz także wystroju wnętrza czy aranżacji ogrodu. Przekaz pod hasłem „Specjalista na kliknięcie” jest skierowany przede wszystkim do osób, które planują remont lub budowę domu, bądź szukają pomysłu na zmianę wnętrza.

Działania reklamowe są prowadzone w radiu (m.in. Radio ZET i Radio PiN), prasie (magazyny branżowe), internecie (portale tematyczne) oraz na outdoorze (billboardy w największych miastach). Kampanię przygotowały i realizują agencja Open oraz dział marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Dołącz do dyskusji: „Specjalista na kliknięcie” w kampanii dladomu.pkt.pl

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alan
Ok
A co na to Financial Times - - www.ft.com/cms/s/0/dc90902a-6131-11df-9bf0-00144feab49a.html
Czyżby pkt.pl miało problemy???



odpowiedź
User
forfiter
Mają kłopoty i to spore - tutaj też o tym piszą:
http://iyellowpagespl.firmy.net/aktualnosci.html?n=9WN5
jak nic ktoś ich łyknie ;-)
odpowiedź