Specjalny serwis dla klientów Deutsche Bank dzięki EL2
Specjalny serwis dla klientów uruchomiony przez Deutsche Bank PBC S.A. przy współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2 potrwa do końca maja b.r.
Deutsche Bank PBC S.A. postawił na stworzenie serwisu opartego o narzędzia marketingu mobilnego. Aby umówić się na spotkanie z doradcą banku i uzyskać najświeższe informacje o nowych produktach inwestycyjnych w ofercie banku wystarczy wysłać SMS-a o treści: DB na numer 7116, a otrzymamy SMS zwrotnym podziękowanie za wysłanie zgłoszenia i podany czas, w którym zadzwoni konsultant infolinii Deutsche Bank PBC S.A.. Koszt wysłania SMS to 1 PLN + VAT, 1,22 PLN z VAT.
"Nasza oferta obejmuje szeroki zakres produktów i usług finansowych. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad jej poszerzaniem zarówno poprzez współpracę ze spółkami wchodzącymi w skład Grupy Deutsche Bank, jak też z firmami zewnętrznymi, m.in. towarzystwami funduszy inwestycyjnych czy towarzystwami ubezpieczeniowymi. Działania te wspomagane są przez nowoczesne rozwiązania marketingowe" - mówi Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC S.A.- "W ramach trwającej obecnie kampanii reklamowej produktu "db Gwarancja", do końca maja nasi klienci mogą korzystać ze specjalnego serwisu ułatwiającego dostęp do informacji o produktach i usługach Banku za pomocą telefonu komórkowego. Realizację tego projektu powierzyliśmy Agencji Marketingu Mobilnego EL2, ponieważ wiemy, że to sprawdzony i wiarygodny partner na rynku usług mobilnych" - uzasadnia Joanna Izdebska.
Z serwisu, który umożliwia szybki, prosty, tani i bezpośredni kontakt pomiędzy klientem, a bankiem może korzystać każda osoba pełnoletnia, która uprawniona jest do użytkowania telefonu we wszystkich dostępnych sieciach zarejestrowanych na terenie całego kraju.
Serwis został uruchomiony na zlecenie Deutsche Bank PBC S.A.. Realizatorem odpowiedzialnym za stworzenie serwisu, tworzenie zaawansowanych statystyk oraz obsługę komunikacji SMS jest Agencja Marketingu Mobilnego EL2.
"Jesteśmy silnie zorientowani na rozwijający się rynek usług bezprzewodowych. W oparciu o technologie mobilne oraz nowoczesne systemy internetowe tworzymy zaawansowane rozwiązania m-biznes. Oferowane produkty m-commerce i e-commerce znajdują zastosowanie w różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w sektorze: finansowym, usługowym, handlowym, logistycznym, turystycznym" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. "Rynek usług bankowych jest niewątpliwie rynkiem trudnym w działaniach marketingowych. Jednak odpowiedzialność, zaufanie i profesjonalizm w połączeniu z kompletnym zestawem narzędzi do obsługi projektów dają jakość, która pozwala na tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych serwisów dla tej branży" - uzasadnia Andrzej Ziemiński.
Dołącz do dyskusji: Specjalny serwis dla klientów Deutsche Bank dzięki EL2