'Spełnij rodzinne marzenia'
1 października rusza akcja promocyjna kaw mielonych marki Prima pod hasłem 'Spełnij rodzinne marzenia'.
Promocja, w której konsumenci mogą wygrać cenne nagrody dla całej rodziny, potrwa do 31 grudnia 2006 roku.
Promocja obejmuje mieloną Primę Finezję i Primę Impresję. Aby wygrać cenne nagrody, konsumenci muszą zebrać 5 symboli promocyjnych, które znajdą na promocyjnych opakowaniach kawy Prima, dołączyć swoje dane adresowe i przesłać na adres organizatora. Co miesiąc pierwsze 15 tysięcy osób, które prześle zgłoszenie konkursowe, otrzyma kubek. Wszyscy uczestnicy promocji wezmą udział w losowaniu cennych nagród: 5 Citroenów C3, 15 wycieczek do Włoch dla 4 osób i 45 tysięcy kubków z łyżeczką.
Kawy marki Prima towarzyszą nam w miłych chwilach spędzanych w rodzinnym gronie. Nagrody, które można wygrać w maja te chwile uprzyjemnić – podkreśla Kamila Hadyniak, Brand Manager, Przedsiębiorstwo Prima S.A. Celem promocji jest budowanie trwałych więzi z konsumentami i aktywizacja sprzedaży – dodaje Kamila Hadyniak.
Wsparciem dla promocji będzie prasowa kampania reklamowa, która obejmie tygodniki
i miesięczniki kobiece. Chcemy dotrzeć z komunikatem o akcji promocyjnej do kobiet, gdyż to one najczęściej podejmują decyzje o zakupie kawy – uzasadnia wybór mediów Kamila Hadyniak, Brand Manager, przedsiębiorstwo Prima S.A. Wsparciem akcji będą również materiały POSM.
Za kreację i realizację promocji odpowiada agencja Data Solutions z Poznania. Za planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Działania PR dla marki Prima realizuje agencja Pegasus Public Relations.
Dołącz do dyskusji: 'Spełnij rodzinne marzenia'