Wizyta wujka w kampanii płatności mobilnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy Bankowej i Grupy BPS promująca dostępne tam płatności mobilne. Akcję przygotowała agencja IQ Marketing.
Bohaterem spotu jest wujek, który odwiedzając rodzinę pyta o różne produkty i usługi, a na koniec dziwi się, że jego krewny będący klientem banku spółdzielczego może w kawiarni płacić przy pomocy smartfona. Podsumowuje to hasło: „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też”.
Banki ze Spółdzielczej Grupy Bankowej udostępniają klientom cztery formy płatności mobilnych: Blik, Google Pay, Apple Pay i Garmin Pay. Ta ostatnia pojawiła się miesiąc temu.
Kampania reklamowa obejmuje telewizję.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Wizyta wujka w kampanii płatności mobilnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej (wideo)