Spomlek promuje sesalami „W sam raz na raz”
Spomlek w najnowszej kampanii przekonuje konsumentów, że ser może być szybką przekąską. Niestandardowe działania promujące produkt przygotowała agencja Albedo Marketing.
Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej nowy produkt w portfolio marki Serenada: ser salami w formie wygodnej przekąski.
W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować znanego im produktu w zupełnie nowej formie. Degustacje połączone są z szeregiem animacji dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula-hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.
Istotnym elementem kampanii jest odejście od standardowej formy samplingu produktu, podkreślające jego całkiem nowe zastosowanie. Przedstawiciele firmy Spomlek tłumaczą, że zależało im na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Dlatego aktualna kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu.
Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Albedo Marketing.
Dołącz do dyskusji: Spomlek promuje sesalami „W sam raz na raz”